sadsad x
asdasd

Stemist Box Hoverboard

Ürün Kodu
:
17677
Marka / Menşei
:
Stemist Box
Stok Adedi
:
10+
Fiyat
:
50,76 TL + KDV
KDV Dahil Fiyat
:
59,90 TL
Aynı Gün Kargo
Hafta içi 15:00’a, Cumartesi 10.30'a kadar verilen siparişler aynı gün kargolanır.
Alışveriş Listeme Ekle
Buraya tıklayarak bu ürünü listenize ekleyebilir ve daha sonra yeniden inceleyebilirsiniz.
Teknik Servis
Deneyimli kadromuz ve gelişmiş teknik servis desteğimiz ile hep yanınızdayız.
İade Garantisi
14 gün iade garantisi ile
sizleri hiç üzmeden
süreci yürütüyoruz.
Yorum Ekle
Ürünle İlgili Öne Çıkan Kampanyalar

{{CMP.TITLE}}

{{CMP.DESCRIPTION}}

  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (1)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Soru Sor
  • Mekanik, bilimsel, titreme yeteneğine sahip bir robota sahip olmak istemez misiniz?

    Kolay tasarlanabilen, kolay üretilebilen, bir robottur. Ürünümüzde; devre mantığı, motorlar, elektrik enerjisinin mekanik enerjiye dönüşümü uygulamalı olarak öğrenilebilir. Diğer araçların tersine tekerlekleri yoktur ve motor yere değmez. Hoverboard hareketi için gerekli enerjiyi, öğrencinin kendi tasarladığı titreşim motorundan alır.



    İLK ROBOTUM KAZANIMLARI

    “Devre tamamlama, denge-mühendislik, normal DC motor ile titreşim motoru yapma , ürün geliştirme” gibi ana kavramlarla birlikte aşağıdaki kazanımların edinilmesine katkı sağlar.
    Üretkenliği ve hayal gücünü geliştirmek.
    Yönergelere uyarak hareket eder.
    Sıralı montaj becerisi kazanır.
    Pil, anahtar, pil yuvası gibi araçları öğrenir.
    Devre tamamlama becerisi edinir.
    Özgün materyal üretme, orijinal fikirlerin ortaya çıkmasına olanak sağlar.
    Elektrik enerjisini mekanik enerjiye dönüştüren motorları yakından tanır.
    Deneyim oluşturmak, somutlaştırmak.
    Günlük hayat içerisinde özellikle elektrik konularını keşfetmelerine yardımcı olma.
    Öğrenmede uyarıcı etki oluşturarak, hatırlanabilirliği artırma ve dersleri eğlenceli hale getirir.
    Bilimsel aktivitelere yönelik bilinç kazandırır.
    Yenilikçi düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirir.
    Sosyal ilişkileri geliştirme, akran öğrenmesine katkı sağlama.
    “Ben de yapabilirim.” duygusunu pekiştirerek, tüketen değil, üreten bireyler oluşturma.

    DENEYİMİN SOMUT ÇIKTISI

    Deneyim sonunda çocuklar ürettikleri “İlk robotları” ile doyasıya oynayacaklar.

    Ürünümüz endüstriyel değildir. Problem çözebilme, nihai hedeflerimiz arasındadır. İlk robotları bozulduğunda soruna çözüm bulmasını, tamir etmeye çalışmasını amaçlıyoruz. Temassızlık olduğunda kabloyu kesmesini, kablo ucundaki jumperı kaldırarak, bağlantıyı kendisinin kurmasını, onarmasını istiyoruz.
    Vermiş olduğumuz üründe ana gövde olarak abeslang kullandık. Öğrencilerimizin ilk robotu farklılaştırma, hackleme ile başka malzemeler kullanarak ta farklı robotlar yapmasını istiyoruz.
    Abeslang gövde yerine başka malzemeler kullanarak, robotunun çalışma durumunu gözlemlemesini istiyoruz. Yaparak-yaşayarak ve deneyerek öğrenmenin kalıcılığı prensibinden hareket ediyoruz. Mesela; pet şişe ile deneyimleyen öğrencimizin hareket etme durumunu gözlemlemesini ve sonuca bağlamasını arzuluyoruz.
    Problem sever insanlarız ve ürünlerimizde problem çözümü için öğrencilerin ebeveyn/mentör eşliğinde problem çözümüne yönelmesini istiyoruz.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.